Všeobecné obchodné podmienky

1.Všeobecné

Všeobecné obchodné podmienky sú zostavené v súlade s predpismi v oblasti ochrany spotrebiteľa, na základe odporúčaní Obchodnej komory Slovinska a medzinárodných kódexov pre online a elektronické podnikanie.

Internetový obchod www.futunatura.sk prevádzkuje spoločnosť Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovinsko, DIČ: SI71012966 (platca DPH), registračné číslo: 7053029000 (ďalej len „Predávajúci“) ponúka svoje produkty zákazníkom, ktorí ich kupujú. Spoločnosť bola zapísaná do súdneho registra Kranj dňa 12. apríla 2016. Číslo SRG: 2016-15840.

 

2. Dostupnosť informácií

Predávajúci sa zaväzuje mať vždy pre užívateľovi k dispozícii:

- údaje o identite predávajúceho (najmä názov a sídlo spoločnosti a registračné číslo, kde je spoločnosť registrovaná);

- kontaktné údaje, ktoré užívateľovi umožňujú rýchlu a efektívnu komunikáciu s Predávajúcim (e-mailová adresa, telefón a pod.);

- informácie o základných vlastnostiach produktov resp. službieb internetového obchodu vrátane popredajných služieb a záruk;

- informácie o dostupnosti produktov resp. služieb internetového obchodu;

- spôsob a podmienky dodania produktov resp. vykonávania služieb, najmä miesto a čas dodania;

- informácie o spôsobe platby;

- údaje o časovej platnosti ponuky z internetového obchodu;

- údaj o lehote, počas ktorej je ešte možné odstúpiť od zmluvy a podmienkach odstúpenia;

- informácie o možnosti vrátenia produktov a či a koľko takéto vrátenie stojí;

- informácie o postupe pri sťažnosti a údaje o kontaktnej osobe Predávajúceho pre styk s užívateľmi.

 

3. Ponuka produktov, dodacia lehota a odber

Vzhľadom na charakter internetového obchodu sa ponuka produktov v internetovom obchode často a rýchlo mení.

Dodacia lehota na adresu na Slovensko je 2-3 pracovných dní, ak sú produkty skladom. Každý produkt, ktorý nie je skladom, je dostupný v primeranom čase.

Pri vytváraní objednávky si môže užívateľ vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov prevzatia produktov:

- Cez Zásielkovňu (odberné miesto),

- Cez Zásielkovňu (doručenie).

 

4. Spôsoby platby

Za objednané produkty môžete zaplatiť niekoľkými spôsobmi (vyberte pri zadávaní údajov pre vytvorenie objednávky):

* Platba v hotovosti Na dobierku

* Platba Kreditnou kartou

* Platba cez Pay-pal

Platba Prevodom

Za produkty sa platí pri prevzatí tovaru, teda na dobierku. Kupujúci zaplatí za tovar v cenách platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že chcete niekoho prekvapiť darčekom do komentára napíšte jeho adresu resp. vaše prianie.

Ak si zvolíte spôsob platby na dobierku, bude vám zaúčtovaný poplatok 1€, čo je poplatok za prevzatie dobierkovej ceny kuriérskou službou.

 

5. Ceny

Internetová cena platí pre všetkých registrovaných užívateľov internetového obchodu. Pri online cene sú možné prirážky v závislosti od zvoleného spôsobu platby (pozri bod 4.).

Všetky ceny v internetovom obchode sú uvedené v eurách vrátane DPH, pokiaľ nie je vyslovene uvedené inak. Všetky ceny v internetovom obchode sú cenami produktov a nezahŕňajú náklady na doručenie (pozri body 3. a 10.).

ZĽAVY - Zľavy sa nesčítavajú, pokiaľ nie je akcia definovaná inak.

 

6. Nákupný proces

Výber produktu
Na nákup v našom internetovom obchode nie je potrebná žiadna registrácia. Na stránke sú okrem produktov aj tlačidlá „Pridať do košíka“. Kliknutím na tlačidlo pridáte produkt do košíka.

Odstránenie produktu
Ak chce zákazník odstrániť konkrétny produkt z košíka, musí kliknúť na odkaz „Vyprázdniť košík“, ktorý sa nachádza v pravej hornej časti webovej stránky.

Dokončenie objednávky
Objednávku zákazník dokončí kliknutím na pravé tlačidlo hore „Objednať“ a zadaním všetkých požadovaných údajov (meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa) do formulára na webovej stránke. Objednávku zákazník dokončí kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“. Ak bola objednávka úspešne dokončená, zákazník dostane e-mail s potvrdením.

 

7. Kúpna zmluva

Používateľovi, ktorý si kúpi produkt v internetovom obchode, vystaví predávajúci písomnú faktúru s rozpisom nákladov a vysvetlením práva na odstúpenie od kúpy vrátením zakúpeného produktu, ak je to potrebné a možné. Kúpna zmluva vo forme objednávky je uložená v elektronickej podobe na serveri prevádzkovateľa a je užívateľovi (kupujúcemu) kedykoľvek prístupná v jeho užívateľskom profile. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a užívateľom (kupujúcim) je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky predávajúcim. Od tohto momentu sú všetky ceny a ostatné nákupné podmienky nemenné a platia pre predávajúceho aj pre užívateľa (kupujúceho).

 

8. Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie produktu, reklamácia, skryté vady

Spotrebiteľ má právo do 14 dní od prevzatia tovaru oznámiť spoločnosti, že odstupuje od zmluvy, a to bez uvedenia dôvodu svojho rozhodnutia. V tomto prípade je spotrebiteľ zaťažený len nákladmi na vrátenie produktu. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Odstúpenie sa považuje za včasné, ak bolo odoslané v tejto lehote.

V prípade odstúpenia od zmluvy spoločnosť bezodkladne alebo najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia (oznámenie môže byť vo fyzickej podobe - poštou alebo zaslaním správy na našu emailovú adresu: [email protected]) o odstúpení od zmluvy, vráti všetky prijaté platby.

Spoločnosť vráti spotrebiteľovi prijaté platby rovnakým platobným prostriedkom, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nepožiadal o použitie iného platobného prostriedku a spotrebiteľovi tým nie sú vzniknuté žiadne náklady.

Spotrebiteľ si nemôže nárokovať preplatenie dodatočne vzniknutých nákladov, ak si vyslovene zvolil iný druh zásielky, ako je cenovo najvýhodnejšia štandardná zásielka, ktorú spoločnosť ponúka.

V kúpnych zmluvách môže spoločnosť zadržať vrátenie prijatých platieb až do prijatia vráteného tovaru alebo do doby, kým spotrebiteľ nepreukáže, že tovar bol vrátený, pokiaľ spoločnosť neponúka možnosť vrátenia tovaru prevzatím.

Ak spotrebiteľ už tovar obdržal a odstúpi od zmluvy, bezodkladne alebo najneskôr do 14 dní od oznámenia ho vráti alebo odovzdá spoločnosti alebo osobe poverenej spoločnosťou na prevzatie tovaru. Má sa za to, že spotrebiteľ vrátil tovar včas, ak ho odošle pred uplynutím 14-dňovej lehoty na vrátenie tovaru.

V súvislosti s odstúpením od zmluvy hradí spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak k zníženiu hodnoty došlo v dôsledku správania sa, ktoré nie je nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti produktu. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak ho spoločnosť nepoučí o práve na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.

Ak je pri produkte v popise napísané, že vzhľadom na okolnosti, ktoré vyplývajú z povahy produktu, nie je možné produkt vrátiť, spotrebiteľ nemá možnosť vrátenia.

Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy pri doručení zapečateného tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak spotrebiteľ po doručení otvoril pečať.

Ak nie je spochybnená existencia vady tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe, spoločnosť musí žiadosti spotrebiteľa vyhovieť čo najskôr, najneskôr však do ôsmich dní. Spoločnosť musí na žiadosť spotrebiteľa písomne ​​odpovedať najneskôr do ôsmich dní od prijatia, ak je existencia chyby tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe spochybnená.

Formulár na vrátenie peňazí nájdete na nasledujúcom odkaze: Formulár na odstúpenie od zmluvy >>

Predávajúci musí dodať tovar spotrebiteľovi v súlade so zmluvou a zodpovedá za podstatné chyby pri jej plnení.

Kupujúci musí informovať predávajúceho a spolu s reklamačným formulárom poskytnúť podrobný popis vady na adrese [email protected]. Kupujúci musí umožniť predávajúcemu kontrolu produktu s vecnou alebo skrytou vadou.

Za chybu sa môže považovať:

1. ak vec nemá vlastnosti potrebné na jej obvyklé užívanie alebo na fungovanie;

2. ak vec nemá vlastnosti potrebné na osobitné použitie, pre ktoré ju kupujúci kupuje, ale ktoré boli predávajúcemu známe alebo mu mali byť známe;

3. ak vec nemá vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté alebo predpísané;

4. ak predávajúci odoslal výrobok, ktorá sa nezhoduje so vzorkou alebo predlohou, pokiaľ vzorka alebo predloha nebola ukázaná len za účelom oznámenia.

Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posudzuje z hľadiska bežného tovaru rovnakého druhu a s prihliadnutím na prípadné vyjadrenia predávajúceho o vlastnostiach tovaru uskutočnené predávajúcim alebo výrobcom, najmä prostredníctvom reklamy, prezentácie výrobku alebo uvedenia na samotný tovar.

Spotrebiteľ si môže uplatniť svoje práva z podstatnej vady, ak túto vadu oznámi predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa zistenia vady.
Spotrebiteľ musí vadu bližšie popísať v oznámení vady a umožniť predávajúcemu kontrolu produktu.

Predávajúci nezodpovedá za vady produktu, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od doručenia produktu.

Ak je predmetom zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom používaný produkt, predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí jedného roka od dodania veci.

Na zodpovednosť za vady sa používajú ustanovenia zákona upravujúce záväzky, ak to zákon neustanovuje inak.

 

9. Doručenie

Doručenie produktov prebieha prostredníctvom Zásielkovne (Packeta, Slovak Parcel Service, Slovenská pošta). Podľa tohto cenníka je doručenie možné len na adresy na Slovensku. Ak sú produkty skladom, doručenie trvá 2-3 pracovných dní.

Ceny poštovného:

Slovak Parcel Service - doručenie na adresu: 2,99€

Slovak Parcel Service - odberné miesto: 2,99€

Slovenská pošta: 2,99€

Packeta - doručenie na adresu: 2,99€

Packeta - odberné miesto: 2,99€

pri nákupe nad 35 € je poštovné zdarma!

DODACIA LEHOTA: do 2-3 pracovných dní od objednávky. V opačnom prípade vás budeme informovať.

 

10. Zásady ochrany osobných údajov

Kúpou kupujúci súhlasí s tým, že bude z času na čas informovaný o novinkách spoločnosti prostredníctvom e-mailovej adresy, aplikácie Viber, aplikácie WhatsApp alebo SMS správy.

Spoločnosť bude uchovávať údaje spotrebiteľa až do zrušenia. Kupujúci má prístup k zmluve kontaktovaním poskytovateľa. V prípade, že si zákazník na našej stránke objedná bezplatnú e-knihu, vyhradzujeme si právo ponechať si jeho e-mailovú adresu na zasielanie e-noviniek.

Ak chcete prestať dostávať upozornenia na propagačné účely, môžete nám napísať na [email protected] alebo nám zavolať na číslo +421 2 33 221 558. Budeme sa snažiť čo najskôr vyhovieť vašej žiadosti.

Ak chcete úplne vymazať všetky svoje údaje, môžete tak urobiť kliknutím na odkaz: https://www.futunatura.sk/index.php?route=module/isenselabs_gdpr/deletion_request

 

11. Názory používateľov a recenzie produktov

Názory, komentáre a hodnotenia produktov poskytnuté užívateľmi alebo návštevníkmi sú súčasťou funkcionality internetového obchodu a sú určené pre komunitu užívateľov.

Predávajúci ani správca nezodpovedajú za obsah názorov, komentárov a hodnotení produktov poskytnutých užívateľmi alebo návštevníkmi. Správca kontroluje a odmieta recenzie, komentáre a hodnotenia pred zverejnením a odmieta tie, ktoré obsahujú zjavné nepravdy, sú zavádzajúce, urážlivé, obscénne alebo podľa názoru správcu neprinášajú úžitok iným používateľom alebo návštevníkom internetového obchodu. Predajca a správca nezodpovedajú za informácie v názoroch, komentároch a hodnoteniach a zriekajú sa akejkoľvek zodpovednosti vyplývajúcej z týchto informácií.

Používateľ alebo návštevník odoslaním názoru, komentára alebo hodnotenia vyjadruje výslovný súhlas s podmienkami používania a správca umožňuje zverejnenie časti alebo celého textu vo všetkých elektronických a iných médiách. Správca má právo používať obsah stanoviska, komentára alebo hodnotenia neobmedzene a na akýkoľvek účel, ktorý je v obchodnom záujme správcu, vrátane zverejnenia v inzerátoch alebo inej marketingovej komunikácii. Autor posudku, komentára alebo hodnotenia súčasne vyhlasuje a zaručuje, že je vlastníkom vecných a morálnych autorských práv k písomným stanoviskám, komentárom alebo posudkom a tieto práva bezodplatne, nevýlučne a na dobu neurčitú prevádza na správcu.

 

12. Zodpovednosť

Predávajúci robí maximum pre to, aby informácie zverejnené v internetovom obchode boli aktuálne a správne, avšak vlastnosti produktu, dodacia lehota alebo cena sa môžu zmeniť tak rýchlo, že správca neopraví údaje zverejnené v internetovom obchode včas. V takom prípade Správca alebo Predávajúci upozorní užívateľa (kupujúceho) na zmeny a umožní mu odstúpiť od objednávky alebo zmenu objednávky (viď bod 5.).

Od okamihu odoslania zásielk& predávajúci nezodpovedá za prípady fyzického poškodenia, zničenia alebo straty zásielky, ako aj za nedostatok obsahu zásielky alebo ak zásielka javí známky otvorenia. Vo vyššie uvedených prípadoch musí užívateľ (kupujúci) iniciovať reklamačné konanie so Zásielkovňou. V prípade poškodenia zásielky urobí tak, že zásielku dostaví na kontaktné miesto Zásielkovne, v takom stave, v akom ju prevzal, bez toho, aby čokoľvek doplnil alebo ubral a vyplní reklamačný protokol. Predajca spolu so Zásielkovňou sa postarajú o to, aby bola reklamácia vyriešená čo najskôr.

 

13. Sťažnosti, spory a práva

Predávajúci rešpektuje platné predpisy v oblasti ochrany spotrebiteľa. Predávajúci má zavedený efektívny systém vybavovania reklamácií a má určenú osobu, na ktorú sa môže užívateľ (kupujúci) v prípade problému obrátiť emailom. V prípade problémov môže užívateľ (kupujúci) kontaktovať [email protected] so žiadosťou o pomoc. Užívateľ (kupujúci) môže podať sťažnosť na e-mailovú adresu [email protected]. Odvolacie konanie je dôverné.

Predávajúci do piatich pracovných dní potvrdí prijatie reklamácie a informuje užívateľa (kupujúceho), dokedy ju bude vybavovať a priebežne ho informuje o priebehu konania. Predávajúci vynaloží maximálne úsilie na vyriešenie prípadných sporov zmierom. Ak nedôjde k zmierlivému urovnaniu sporu, na riešenie všetkých sporov medzi Predávajúcim a užívateľom (kupujúcim) má výlučnú miestnu právomoc vecne príslušný súd v Ľubľane. Predávajúci a užívateľ (kupujúci) ako účastník elektronického obchodu vzájomne uznávajú platnosť elektronických správ na súde.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky a všetky spory medzi Správcom, Predávajúcim a užívateľom (kupujúcim) podliehajú a platia slovinskému hmotnému a procesnému právu, bez použitia pravidiel medzinárodného práva súkromného, ​​ktoré by naznačovali uplatnenie akéhokoľvek iného práva.

Na všetky vzťahy a práva a povinnosti neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa primerane použijú ustanovenia OZ, zákona o elektronickom obchode, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane spotrebiteľa.

 

14. Vylúčenie zodpovednosti

Informácie o produktoch a ďalšie rady na tejto webovej stránke nenahrádzajú adekvátnu lekársku starostlivosť v prípade zdravotných problémov a nie sú medicínsky uznávané ako prevencia chorôb. Produkty a špecifické tvrdenia o produktoch prostredníctvom tejto webovej stránky neboli hodnotené vládnymi agentúrami a nie sú určené na diagnostiku, liečbu, liečenie alebo prevenciu chorôb. Informácie slúžia len na informačné účely a nie sú určené ako náhrada za rady vášho lekára alebo iného zdravotníckeho pracovníka. Ak užívate akékoľvek lieky alebo iné doplnky stravy a máte podozrenie na zdravotné problémy, pred použitím našich produktov sa poraďte so svojím lekárom alebo lekárnikom. Pred použitím sa poraďte so svojím lekárom alebo lekárnikom o použití, rizikách a vedľajších účinkoch. Neodporúča sa užívať tehotným a dojčiacim matkám, ako aj deťom a ľuďom s akýmikoľvek zdravotnými problémami. Pred použitím sa určite poraďte so svojím lekárom alebo lekárnikom.

Indikácie jednotlivých superpotravín a potravinových doplnkov sú len informatívne a neboli potvrdené Európskym úradom pre bezpečnosť potravín (EFSA).

Všetok online obsah, ako na webovej stránke, tak aj použitý na online inzerciu, pripravil Správca a Predávajúci zaň nezodpovedá.

 

15. Zapnite rozum, vyžiadajte si účet

Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru alebo služby a odovzdať ju kupujúcemu. Faktúru je kupujúci povinný prevziať a uschovať.

 

16. Zmeny Všeobecných obchodných podmienok

V prípade zmien predpisov upravujúcich prevádzkovanie internetových obchodov, ochranu údajov a ďalšie oblasti súvisiace s prevádzkovaním internetového obchodu Prevádzkovateľa a v prípade zmien vlastnej obchodnej politiky môže Predávajúci zmeniť a/alebo doplniť tieto Všeobecné obchodné podmienky a informovať používateľov vhodným spôsobom, najmä prostredníctvom webovej stránky www.futunatura.sk. Akékoľvek zmeny a/alebo doplnenia Všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú platnosť a účinnosť po uplynutí ôsmich dní od zverejnenia zmien a/alebo doplnení. Ak je pre súlad s predpismi potrebná zmena a/alebo doplnenie Všeobecných obchodných podmienok, tieto zmeny a/alebo doplnky môžu výnimočne nadobudnúť platnosť a účinnosť aj v kratšom čase.

Používateľ, ktorý nesúhlasí so zmenami a/alebo doplneniami týchto Všeobecných podmienok, musí svoju registráciu zrušiť do ôsmich dní od zverejnenia oznámenia o zmenách a/alebo doplneniach do Všeobecných podmienok, inak po uplynutí tejto lehoty platí, že užívateľ akceptuje zmeny a/alebo doplnenia Všeobecných obchodných podmienok. Zrušenie registrácie vykoná užívateľ písomným vyhlásením na e-mail: [email protected].

 

17. Dobropis

PODMIENKY POUŽITIA: Pre využitie kreditu je podmienkou, aby ste sa pri ďalšom nákupe zaregistrovali. Kredit je možné uplatniť len pri ďalšom nákupe a iba raz. Váš kredit nemôžeme vymeniť za hotovosť ani iné peňažné prostriedky. Kredit je možné použiť len ako dobropis na ďalší nákup.

Konečná výška kreditu je vypočítaná pri pokladni a jej hodnota je 3% z ceny produktov bez DPH. Kredit viditeľný pri produkte je vypočítaný na základe predajnej ceny za 1 kus produktu.

 

18. Kupóny a kódy kupónov

Predávajúci pravidelne zverejňuje kód kupónu, ktorý môže kupujúci použiť pri zadávaní objednávky. S kupónom dáva zákazníkovi dodatočnú zľavu na celý nákup alebo na jednotlivé produkty. Pri 1 objednávke je možné uplatniť len 1 kupón. Zľavy sa nesčítavajú.

 

19. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

V súlade s právnymi predpismi Be Healthy d.o.o. neuznáva žiadneho poskytovateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov za príslušného na riešenie spotrebiteľských sporov, ktoré by mohol spotrebiteľ začať v súlade so zákonom o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.

Spoločnosť Be Healthy d.o.o., ktorá ako poskytovateľ tovarov a služieb umožňuje online obchod na území Slovenskej republiky, zverejňuje na svojom webe elektronický odkaz na platformu pre riešenia spotrebiteľských sporov online. Platforma je pre spotrebiteľov dostupná tu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Uvedená úprava vyplýva zo zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov, Nariadenia (EÚ) č.524/2013 Európskeho parlamentu a Rady  o online riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení Nariadenia (ES) č. 2016/2004 a Smernice 2009/22/ES.

Všeobecné obchodné podmienky boli prijaté predávajúcim v Kranji dňa 15.02.2016 a aktualizované dňa 24.02.2002.

 

Prajeme Vám veľa príjemných a cenovo dostupných nákupov v našom internetovom obchode!

 

Všetky údaje na stiahnutie nájdete na tomto odkaze >>

Copyright © 2012 - 2024 | Be Healthy d.o.o.